0

A Holiday Without The Easter Bunny

Glad påsk och allt sånt där! 
Påskharen har inte hittat hit och inte tranan heller (som är någon konstig Kalmaritisk tradition, eller?). Nästa år lär det bli andra bullar. 
 
Idag, 20 dagar till beräknat nedkomstdatum, känner jag mig ganska lugn. Det enda jag kan bli stressad över vissa stunder är att bebis kan komma när som helst nu och för min del kan den få stanna där till minst den 16:e april. Alla förberedelser är klara, men huset hade kunnat komma ännu mer i ordning innan knodden tittar ut. 
 
Igår hade vi en superhärlig heldag här i huset. Då studion blev helt färdig i veckan så kom Filippa, Mimmi, Tina och Lili hit så att Filippa kunde spela in sång på en låt som Fredde gjort till henne. Alltså, rösten som den tjejen har... gåshud, tårar i ögonen och ett stort jäkla léende på läpparna är vad den gör med en. Vilket team de är, Fredde och Filippa! Medan de spelade in så hängde vi andra på nedervåningen och gick promenad med busfröt Lili. Nyfikna som få väntade vi med spänning på att få höra minsta lilla stycke från låten. När de var färdiga var det inget snack om saken att den kommer bli succé. Vi får se om jag kan lägga upp den här någon gång, just nu är den ju inte helt färdig, men så småning om. 
 
Idag ska vi nog bara fixa lite här hemma och ta det lugnt. Det är verkligen lyx när F är ledig fyra dagar i streck. Grym frukost med egenpressad juice varje dag och peppande inför att bebbe ska komma. Vi längtar nu. Jättemycket. Det är sjukt att vi kan längta så mycket efter någon som vi aldrig träffat. Cray cray.
 
 Bästa Teamet!