1

New Spring And Summer Favourites.

 
Jag köpte ett par nya jeans i helgen. Jag hittade ingen sax så orkade inte ta bort alla lappar med tänderna, därav sitter alla lappar kvar. De kommer nog definitivt bli mina nya favoritbrallor i vår och sommar. Modeller heter 501 CT och kommer ifrån Levi's. Jag gick ner 1-2 storlekar för att få dem lite mer slim. Jag provade min vanliga storlek men då de var på tok för stora i mindjan så ville jag hellre ha ett par som sitter bra på höften, trots att de inte blir speciellt loose fit då. Dock är jag lite sugen på ett par i den storleken med, haha. Men jag vill se hur mycket de töjer sig först, så att jag vet hur pass lösa de blir.
Som sagt, vårens/sommarens snyggaste bralla.
 
Jag har haft en helt fantastisk helg med ingenting planerat, förutom en after work med kusin med familj. Lika underbart som vanligt att träffa dem. Mer godhjärtade och enkla människor får man leta efter. 
F kom ner hit till Malmö tio minuter innan det var dags att möta dem och stannade två timmar längre idag än vad han brukar. Det betyder att vi haft fem timmar extra den här helgen. De fem timmarna har betytt allt. Jag har svårt att förstå hur det kan bli jobbigare att skiljas åt varje vecka som går. Det var riktigt jävla jobbigt att lämna perrongen ensam idag. 
Förhoppningsvis åker jag hem nästa helg. Det ska bli skönt att vara hemma i ens egen lägenhet ett par dagar. Det var länge sedan sist nu.
 
Imorgon går jag in på femte sista veckan i skolan. Om fyra veckor har vi slutfotografering och slutprov. Helt galet vad fort tiden går.
1 Anonym:

Grymt snygga sisi

Svar: Tack! Det tycker jag med <3
J