0

Något utöver det vanliga

Hallå! 
 
Här sitter jag med en fruktansvärd huvudvärk men en otroligt glad själ. Det har varit en intensiv helg då jag haft praktik på ett konstgalleri här i Malmö och var med på minglet på en vernissage både i lördags och söndags. Jag har träffat riktiga glädjespridare till människor. Jag älskar att träffa människor som ger en så mycket energi och är så godhjärtade och enkla. 
 
Idag efter skolan har jag suttit och redigerat bilder och sedan small huvudvärken till. Så nu ska jag äta lite mat och sedan plugga lite tills huvudet inte orkar mer. 
 
Jo juste! Det jag gjorde i helgen var att kroppsmåla en modell tillsammans med konstnärinnan. Om ni vill se fler bilder så tycker jag att ni går in på min andra blogg - blogg.johannapisch.se men bara så ni vet så har modellen ingen bh på sig, ifall det är någon som tycker att det är lite jobbigt så har jag i alla fall varnat er. Men kika gärna in där.
 
/J