2

Where The Lines Overlap

Hallå där!
 
Imorgon är det fredag och inte vilken fredag som helst... Jag längtar väldigt mycket till morgondagen.
Ikväll ska vi måla klart möblerna men tyvärr får vi vänta med att ställa dem på plats förrän imorgon. Jag har blivit ganska duktig på att leka hinderbana i hallen så det ska nog gå bra. Sedan ska jag baka cupcakes som förhoppningsvis blir både fina och goda. Cream cheese-frosting kan ju aldrig bli fel om du frågar mig.
 
Jag sminkade mig ganska mycket idag, kanske lite väl mycket egentligen, men det var länge sedan jag var riktigt mörk runt ögonen, så det fick det bli en dag som denna. Eftersom jag blivit ganska dålig på att hantera min systemkamera sedan vi köpte den lilla så bjuder jag på halvtaskiga bilder idag. Mitt hår ser ju i alla fall friskt ut, haha.
 

 
1 Papi:

Snyggt! Och med halsband från Butler-design, ser jag 😄

Svar: Tack! Självklart! Jag kokade rent det igår så nu är det som nytt ✌️😊
J

2 Anonym:

Åh det låter gott muuuuums! Och jättefin sminkning! Snart drar du iväg till Malmö ååååååh! 😃 hoppas du inte jobbar stängning 4 dec, du måste sminka mig ju annars struntar jag i festen pöss

Svar: Jaa tisdag Malmö och jag är nervös. Ååh. Som det ser ut nu är jag ledig så det kommer gå alldeles utmärkt! 😃 Wiho, vi får göra en provsminkning också! 😃
J