1

But when I let you down, look past your doubt. Just please, please, don't lose your faith in me.

Ibland önskar jag att jag hade makten att pausa tiden. Jag önskar att vissa stunder kunde vara en kortare evighet och att tiden inte sprang iväg bara för att hela tillvaron var perfekt. Men nu kan jag ju inte pausa tiden och den springer fort som tusan, vilket i och för sig är ett gott tecken. Nu är vi hemma igen och helgen har varit helt perfekt. Jag, som egentligen ogillar Stockholm ganska starkt, fick under en kort helg upp ögonen för staden och jag kan nästan säga att jag gillar den, men bara nästan.
 
Konserten igår var magisk. Taking Back Sunday var bättre än jag förväntat mig, vilket borde förklara hur sjukt jävla grymt det var. Jag är lite kär i Adam Lazzaras karismatiska personlighet och sättet han fångade publiken var helt otroligt. Dessutom sprang han runt i publiken ett par gånger. Det var en av de bästa konserter jag varit på. Helt klart topp tre. Jag är överlycklig för att jag fick den här upplevelsen av F och jag som kände mig trött när förbanden spelade fick tillbaka all energi så fort Taking Back Sunday intog scenen och dansade, hoppade och sjöng nästan längst fram under hela spelningen och hade utan problem kunnat stå där dubbelt så länge. Jag ville inte att det skulle sluta. 
 
Så helgen var bra. Förjävla bra konsert, häng med sköna människor, lite shopping och massa tid ensam med F. Jag önskar att varje helg kunde vara så bra!
 
 
 
 
1 Anonym:

Herre min tid det låter underbart sisi!!

Svar: Eller hur! Helt fantastiskt. Och det var så himla skönt att träffa dig igår! Puss
J