1

It was half a second and I was halfway down, Do you think I wanted to turn back around

Igår var jag och F på stan en sväng. Det var så himla länge sedan jag gick runt och verkligen kollade i butiker. I vanliga fall så springer jag bara in fort och köper det jag ska ha.
Det jag letade efter igår var sminkborttagningsmedel och ett par sommarskor. Sminkbort blev min favorit från The Body Shop som tar bort allt, men sommarskor var det värre med.
 
Jag är ganska kräsen när det kommer till skor. Inga höga klackar, helst inga klackar alls (180 cm lång brud. Utan klackar räcker liksom...) sedan vill jag inte ha öppen tå och... eh ja. Svårt med sommarskor alltså eftersom alla är små och nätta som är öppna lite överallt eller har tio cm hög klack. Har jag nämnt min fotfobi förresten? Jag vill visa så lite som möjligt av foten alltså, haha.
 
Anywhooo... Det blev ett par Docs i tyg! Bättre sula och stöd än Converse och jävligt snygga, enligt mig. Så jag är nöjd trots att det kanske inte riktigt var det jag egentligen var ute efter. Men bra sommarskor ändå. Plus att jag kan ha dem på jobbet också. Skulle aldrig gå i sandaler där. 
 
Hoppas ni som varit lediga har haft en skön dag och hoppas ni som jobbat har haft en bra dag på jobbet, precis som jag har! 
 
CIAO
 
 
 
1 Lisa:

Snyggt där!
Visste inte om sin fotfobi haha, men visst är fötter äckligt?! I agree! Men sånna ballerina jag hade i tyg? Finns ju i svart o beige/vitt på skopunkten.
Kram i mass

Svar: Ja! Fötter är blä! Juste, jag hade glömt bort dem!! Men då får jag ta mig ut till skopunkten för de var jättefina. Kraaaam!
J