0

Pillow

Hellu! 
 
Förra veckan blev jag ganska uttråkad på min lediga dag. När jag satt i soffan och funderade på hur jag skulle kunna roa mig kom fram till att våra kuddfodral var extremt fula. Dessutom matchade de inte med varandra eller något annat i vardagsrummet. Hur som helst så gick jag till tygaffären, hittade ett tyg och sydde nya fodral. De blev bättre än de förra, även om de inte riktigt blev som jag tänkte mig. 
 
Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på för projekt imorgon. Måste kolla in olika gym den här veckan eftersom jag inte kan gå hos sjukgymnasten längre. Och jag behöver träna min svaga jäkla rygg. Idag kunde jag bara springa en kilometer innan allt låste sig och jag fick svårt att andas. Typiskt. Jag ska fan klara av att springa fem kilometer innan sommaren är slut! Punkt! 
 
Nu ska jag nanna. Är supertrött. 
 
/J