1

Home sweet Home

Nämen hej!
 
Nu är vi hemma igen efter mycket resande. Vi stannade i Malmö för att hänga med Penny på vägen hem. Det behövdes ska jag säga. Man ska inte vara ifrån sin bästis så länge som jag varit. Det fick semesterkänslan att hänga kvar lite i luften. 
 
Berlin var fantastiskt! Jag är verkligen helt förälskad i staden och jag vill dit snart igen och besöka de platser vi inte hann med den här gången. Jag har 433 bilder att gå igenom, så ni kan nog förvänta er ett par Berlin-inlägg här framöver. Det här har varit den bästa resan i mitt liv. Inte bara för att staden är fantastisk utan det är så mycket mer. 
 
Dagen kommer spenderas med att få ordning på allt som vi shoppat, resna bilder, hämta packet som mami och papi skickat och så kommer L hit efter hon slutat jobbet.
 
Det vi köpte mest när vi var iväg var inte kläder, faktiskt, utan skivor. Vi hittade ett gäng jävligt schyssta musikaffärer som låg lite off och en svinstor butik som låg mitt i smeten. Den var huge... och det fanns jättemånga skivor som jag ville ha och inte bara massa Carola och sånt mainstream som finns i butiker här hemma. Så nu ska vi spela en skiva om dagen här hemma, då håller spänningen i sig längre.
 
Här är skivorna vi köpte och lite annat smått och gott, och present till våra fina systrar.
 
 
 
 
1 Anonym:

Det enklaste, elegantaste armbandet mina ögon har skådat. ❤️

Svar: Passar dig perfekt ❤️
J