0

Last Day of November

Hej lördag!
Jag har det jättebra här i Malmö och det känns väldigt tråkigt att behöva åka hem imorgon. Dagarna springer ifrån mig.
 
Konserten i onsdags var magisk! Det var utan tvekan den bästa konserten jag varit på. Grymt ljud, en helt sjuk ljusshow som jag inte kunde sluta stirra på och ett band som var så fruktansvärt tighta med fantastiska låtar. De spelade nog i närmare två timmar men det kändes som max en. Riktigt grymt.
 
Förbandet till Sigur Rós var svenska duon I Break Horses. Jag hade inte några förväntningar eller förhopnningar eftersom jag aldrig hade hört dem förrän några timmar innan konserten, men jävlar vad imponerad jag blev! Det är långt ifrån min musikgenre, men jag blev så sjukt sugen på att skriva en sådan låt.
 
Kvällen var magisk från förband till att Sigur Rós kom upp på scenen och tackade. Jag är så otroligt glad att jag fick följa med F på det här.
 
Nu är Penny på jobbet så jag ska passa på att skriva lite texter och ikväll ska vi till KB och se The Sounds.



 
 
 
Här är en liten bildbomb från mina dagar här.
Jag tog endast sju bilder från hela konserten, så bilderna suger.
Jag ville inte stå och se konserten genom mobilen.