1

And I know that I could be this way

Yo! 
 
Jag hade en jättemysig kväll med tjejerna igår då vi käkade på Larm. De hade riktigt god mat måste jag säga. Jag och Kajsi delade på en pasta och burgare. Efter vi suttit där ett tag så gick vi vidare till Satan i gatan för ett glas till innan det var dags att skiljas åt.
 
Idag har jag suttit med gitarren större delen av dagen. F har försökt lära mig en låt, så jag har bestämt mig för att jag ska kunna den på nyårsdagen.
 
Jag känner mig lite halvkrasslig och börjar antagligen få feber så jag ska slänga i mig alvedon och snart lägga mig och läsa i sängen så jag är pigg och frisk imorgon. Det är en arbetsdag och sedan nyår, så jag har fan inte tid att vara sjuk. Punkt. 
 
Hoppas ni har en mysig söndag.
 
/J
 
 
 
 
1 Lisa:

Åh vill gärna höra! Har du nån fil inspelad när du spelar eller sjunger?

Svar: Haha jag kan skicka en halvdålig inspelning där jag spelar piano och sjunger till din mail om du vill?
J