0

Up Above

Ibland har man tur. Ibland. Men jag ska inte ta ut segern i förskott. MEN! Jag och Simon ska ju till London i maj. Och samma helg är en festival, 20 minuter med tunnelbanan från Kings Cross, med ASGRYMMA band! Så förhoppningsvis ska vi dit! Om vi får tag på biljetter vill säga. Men herre gud, jag vill att det ska vara maj NUUUU!!! Först när jag såg postern, så tänkte jag "typisk, självklart är det när vi är i London" sedan märkte jag att det var i Englad festivalen skulle vara! ÅÅÅÅÅH!!!! Nästan värt att köpa biljetter på en gång ju!

Bland annat så spelar Taking Back Sunday, Mayday Parade, Motion City Soundtrack, Of Mice & Men och The Story So Far. Hoppas bara inte de spelar samtidigt, för då blir jag lite pissed!

Mayday Parade-If You Wanted A Song Written About You All You Had To Do Was Ask