2

2012-04-24

God dag! Eller morgon, för min del. Idag blev jag ledig, Kajsa fick ta mitt pass istället, hehe. Men det blir ingen vila för det! Jag sitter här med en stoor kopp kaffe och förbereder mig inför dagens träningspass om ca en timme. 45 minuters "skaka rumpa-pass". Lagom lång tid för ett pass, annars blir jag lätt uttråkad.

Igår körde jag hårt i gymmet efter jobbet. Armar blev det och J tvingade mig att öka mina fjutt-vikter, så armarna skakade efter övningarna! Men till min besvikelse har jag ingen träningsvärk idag, dammit!

Nu ska jag återgå till kaffet!

Herre guud! Jag behöver sola.. Tur att lönen kommer imorgon: Solkort!

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

2 camilla:

fin inspiration du har på väggen där ! :)