3

Baby Doll

Tjo! Det blev Malmö en dag extra, ville inte åka hem och dessutom kunde jag vinka av Penny vid flygplatsen. Ikväll ska jag på maskerad! Superhjälte-tema är det som gäller och jag ska klä ut mig till Baby Doll, ni vet bruden i Sucker Punch. Haha vi får Se hur det blir. Ska käka nu!

Chipp!

1 BabyDoll:

Hur klädde du ut dig när du skulle klä ut dig till henne? Var tänkt att göra de på Halloween men hittar ingen kostym i Sverige.. :/ googlade och då kom din blogg upp. Behöver hjälp! haha

2 J:

Alltså grejen är att jag och mina kompisar kom på det samma dag! Så vi sprang runt i second hand butiker och letade utklädnad till mig. Men...



Jag hittade en veckad kjol i helsvart som jag köpte, samt en skjorta som jag klippte av en dm under brösten, en skarf som jag hade över axlarna, knästrumpor och ett skärp i brunt som jag hade över axeln. Sedan var det ju hår och smink som gjorde det hela! Hårband i svart, två tofsar och sminket var en simpel "dock" sminkning med lösögonfransar och en skugga ett par mm under den riktiga fransraden (undre raden). Hoppas du blev lite klokare och fick lite idéer :) Haha

3 Sandra:

Okej tack så mycket! :)

Ja tur att allt är ju lätt fixat utom just själva kläderna..

Men fick några idéer så tack igen! :D