0

Strengths and Weaknesses

Satan vilken konstig natt...
Simon kom hem igår och gick och la sig vid 7 ungefär. Jag såg klart CSI och gick och la mig efter det, tänkte att det kunde vara skönt att sova lite för en gång skull. Men vid 3 vaknar jag av att Simon är aspigg och vrider sig hela tiden. Så jag är vaken ett bra tag innan jag somnar om. Vid 7 så vaknar jag och Simon är inte där, så har han gått upp för att han inte kunnat somna om (kl.3) så jag är vaken ett tag då också och sedan somnar jag om och sov till halv 11.

Det kanske inte låter så konstigt, men det var jättekonstigt.. Vet inte varför, men ni vet när man har en konstig känsla i magen? Så var det hela natten. Wierd!

Nu är jag i alla fall vaken och har gjort min läxa till ikväll. Alltså, läst och övat huvudräkning. Å snart blir det frukost för jag är jättehungrig!

Min provdocka kom hem igår! YAY! Den är helt i frigolit och känns som att den ska gå sönder, men jag tror alltid det om nya grejer. Men den är jättebra! Det kommer jag nog få mycket användning för!