3

lite bilder från Eskilstuna

Eftersom min lilla digitalkamera tydligen gått sönder så hade jag bara min systemdigital kamera och en analog kamera Simons morfar lånade ut till mig.. Inget av det är något man bär runt när det är alkohol inblandat, så jag har baa lite halvkassa mobilbilder och en del naturbilder från stället!


Baby




Bilder från vår långpromenad


Fredag Hos Johan




Johan själv..

kvällen var jättetrevlig.. Och det var lördagen också!



Näää.. Ska dra och repa med The Voice nu!!

PUSS!/J
1 olivus:

sjukt fina bilder från promenaden! tyckte den med simon och nån på en sten var galet fin alltså! :)

2 Lisa:

hahahah vill inte vara dum eller förulämpa någon men chines killen ser ut som en staty eller något:P typ en docka:P

3 J:

till Olivia:

Tack:D ja, den blev mysig!

Till Lisa:

Haha jag vet:P och näädå, du förolämpar ingen;)