0

Simons julklapp + annat

Hejhopp!

I lördags gav jag äntligen Simon hans julklapp!

Det var en tre-rätters middag, lagad av yours truly, och efter det bad, massage och lite annat mys! Jag är nöjd med kvällen och han blev jätteglad, tur för mig, hehe..

Some Pix

Uppdukningen
Inga lampor var tända, bara ljus






Badet, mmm, massa varmt och skönt!


Ikväll!! Ja ikväll... Är det dags för den efterlängtade bandfesten med Never Mind ute i Tofta! Det blir god mat, bad, bastu och gott att dricka! Är lite orolig för de där håritga sakerna som bor där... Får se om jag kan hitta någon allergi madicin i skåpen!



Soo.. Det här är vad jag har på mig idag!
Nya leggins i typ syntet material från Lindex
Och ny grå metalic top från MQ
Fick en massa bra locktång av mammi och pappi i julklapp också! Så nu behöver jag inte använda plattången längre!


Nä, måste fixa lite till innan jag ska iväg!

Ha en nice kväll!

PUSS!/J